Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 14. mars 2010

Besøk i helga..

I går kveld kom det besøk til oss. Min kjære mamma og lillebror KJ har tatt turen. KJ har ikke sett Alma-Linea enda, så han syntes vel det var på tide å hilse på ;) 

Ellers så var gårsdagen så som så, virker som Ollisen har mistet litt av hørselen sin for han hører jo ikke etter uansett hva jeg sier, og det er ganske slitsomt, kombinert med en baby som sover veldig dårlig alene, så blir det litt stress.. Ære være bæretøy altså, hadde ikke overlevd uten. 

Prøver å finne på litt koselige ting sammen med poden når anledingen byr seg, og til lunsj i går laget vi "påskelunsj". Appelsin, kjeks og kakao var stor suksess.
Godt å kunne kose oss når lillesøster sover litt. Nesten som å være på fjellet..
Etterpå må man kose litt:
Herlige godgutten min :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails