Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 24. mars 2010

☀ Herlige sol ☀

En skikkelig flott soldag i dag, herlig temperatur ute på platten også som hadde fått noen bare flekker.. Så da måtte vi teste utesoving i vogna. Og det funka bra det. Snuppa sov så lenge at jeg rakk å vaske badet, stue, kjøkken, ganger og tørke støv. Herlig, det var virkelig på tide at jeg fikk gjort det, men er ikke alltid like lett. Men nå er det gjort, og godt er det.
Burde vel egentlig trillet en lang tur i dette været, men det får bli en annen gang. 
Har også hatt superhyggelig besøk i dag, med god mat og skravling. Kjempeherlig!
Så takk for besøket Malin :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails