Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 3. januar 2011

Et tappert forsøk..

På naturbilder.. 
innrømme jeg savner sårt speilreflekskameraet mitt og alle objektivene, 
er ikke like lett med et enkelt kompaktkamera å få ting til sånn som jeg vil.
Alle bildene er tatt på Runde, vi var litt tidlig ute til et familieselskap der i går så vi tok oss en liten ekstra biltur for å se oss rundt :)
Er ikke hver dag vi er der ute for å si det sånn, selv om alt dette egentlig er ganske i nærheten.


2 kommentarer:

  1. Synes det var flotte bilder jeg.. Mye flott natur på "Søre Luten".. ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails