Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 31. desember 2010

Godt nytt år!

Og tusen takk for det gamle ♥
Høydepunktet i 2010 for denne familien er når vi gikk fra 3 til 4 familiemedlemmer den 26.februar kl 10.02.
Livet fikk en ny epoke, og tilværelsen som tobarnsmor startet. 
Det har vært både tøft og vanskelig, men også fantastisk og herlig! Ville ikke vært noe foruten. 
Nå nærmer lille snuppa vår seg et helt år, og jeg skjønner ikke helt hvor tiden har blitt av. 
Poden er stolt storebror og passer godt på lillesøsteren sin. 
Her er lillerusket vårt klar for hjemreise fra sykehuset ♥
To gode venner i sommer ♥
Nå som snuppa begynner å bli mer mobil, og forstå mer av det vi sier så leker de to godt sammen, 
poden har også forstått at vil han ha lekene sine i fred må han gjemme dem ;) 

Den 27. Juni hadde vi barnedåp til snuppa, litt treige av oss denne gangen, hun rakk å bli 4 mnd og 1 dag før hun fikk på seg dåpskjolen, men det gikk bra siden hun er en liten snuppe :) 
Vi giftet oss også denne dagen, uten at noen i familiene våre visste noe, var mange lange ansikter da ja. 
Pappaen min var vel den eneste som visste noe på selve dagen, han ble innviet i planene våre kvelden før siden jeg ville at han skulle følge meg opp kirkegulvet. 
 ♥❀♥
Nå har vi akkurat feiret snuppas første jul og podens fjerde, den ble feiret her hjemme i eget hus for første gang. Bare oss 4. En herlig ny tradisjon.
Fikk tilogmed besøk av NISSEN!
En superblid og glad snuppe!



I løpet av 2010 har også min lille hobby"bedrift" fått mer og mer oppmerksomhet.
Har sydd massemasse og håper på mer i året som kommer. 
Husmorbloggen her har også fått stadig flere lesere, og det synes jeg er kjempehyggelig!
Bloggen startet som en hobbyblogg, så ble den brukt for å fortelle Mannen hva vi drev på med mens han var på jobb, og siden har den utviklet seg til å inneholde alt fra Husmortips, humor og mye annet. 
Har hatt konkurranser og giweawayer og det har vært kjempegøy!
Gleder meg til mer blogging også i 2011. 

Tusen takk for det gamle året allesammen, og lykke til i det kommende 2011!
☆☆☆☆☆☆
 



2 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Moro å se bilder fra et begivenhetsrikt år.

    SvarSlett
  2. Ja 2010 ble sannelig et begivenhetsrikt år!! Gleder meg til å få følge dere i 2011.. Gla i dåkkå.. <3<3<3<3
    Klem fra mamsen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails