Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

lørdag 12. februar 2011

Jeg fant, jeg fant..

Sa Askeladden.. 
Det samme sa jeg når jeg og mamma var innom bruktbutikken i Fosnavåg på Torsdag. 
Der kom jeg over denne fantastisk kule tekannesaken!
Fargen blir bare ikke helt riktig på bildene, den er vel mer mosegrønn i virkeligheten.
 Under den står det Galzone Denmark
Når jeg Googler finner jeg ut at selskapet eksisterer enda, men jeg finner ingenting annet som ligner, så hvor gammel den er, og hva den er verdt aner jeg ikke, men den er iallefall verdt de 15 kr jeg betalte for den ;) 
Så passer den jo PERFEKT sammen med min andre bruktbutikk-tekanne til 50 kr!


4 kommentarer:

  1. Åh den var jo drit kul!! Også så praktisk for te drikkere!

    SvarSlett
  2. jeg har galzone kaffe kopper.
    2 stykker, for de resterende 4 som jeg måtte vente på kom aldri :( Da var koppene ute av produksjon.
    Så tror de skifter ut sortimentet sitt rimelig fort,for finner ikke ut noe om koppene mine heller..

    SvarSlett
  3. forresten så tror jeg ikke den er så gammel, da Galzone er en del av Zone som bare har eksistert siden 90 tallet:P

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails