Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 14. februar 2011

Jeg som alltid har ment at Valentine er noe stort tull...

Har visst fått den beste gaven av alle
Har hintet litt til gubben om at jeg ønsker meg et nytt speilreflekskamera i bursdagsgave
(som er i Juni!)
Men i dag tikket det inn en melding på facebook om at det var en kombinert morsdag/valentinegave på vei til meg. Så om en liten uke kommer dette til meg!

Et Nikon D90 med linsen Nikon AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR 
Gleder meg iallefall noe helt sinnsykt til det kommer! 

Har hatt Canon Speilrefleks før, men følte ikke det var 110% bra, men har jo fiklet litt med broren min sitt Nikon, og det ligger iallefall MYE bedre i mine hender, samt det var litt bedre å bruke for meg.  

Får bruke tiden frem til det kommer til å børste støv av speilrefleksinnstillingskunnskapene mine. 

3 kommentarer:

  1. Det var mannen sin det ;) Antagelig vel fortjent!

    SvarSlett
  2. KJempe fin blogg du har :) Følger deg videre gitt

    SvarSlett
  3. Helene: Ja, mannen her kan hvis han vil ;)
    Renate: Tusen takk! Kjempehyggelig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails