Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 20. januar 2012

...Forandring...

Stor forandring.. For den fine gutten vår!
Onsdag forrige uke var sykehusdag, storebror skulle fjerne polypper..
Jeg liker I K K E sykehus! Minner meg bare om ikke fullt så kjekke ting.
Men vi troppet opp med godt mot, og sultne mager..

Her er gullet klar, fått på seg sykehuspysj, og emlakrem på hentene..

Med bamser som passer på :)

Is er luksus!

Og å vente på å få dra er litt kjedelig, men Lynet hjalp til med å få tiden til å gå :)

Og nettene er helt annerledes! Gutten min sover stort sett gjennom hele natten nå, og er mye mer uthvilt om morgenen.. NY gutt!





2 kommentarer:

  1. Så godt at det har blitt en positiv forandring! Hvordan oppførte han seg tidligere på natta (før operasjonen)?
    Her er det som regel en del oppvåkninger på nattestid - som regel legger han seg fort til å sove igjen, men det blir jo uansett avbrutt søvn. Så da begynte jeg å lure på hvordan man merker dette med polyppene. :)

    Btw, har nettopp begynt å følge bloggen din :)

    SvarSlett
  2. Tidligere sov han veeeeldig urolig, våknet mange ganger og snorka verre enn et sagbruk..

    Polyppene ble oppdaget tilfeldig hos legevakta når vi var innom for å fjerne en stein som hadde havna oppi der :P

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails