Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 4. januar 2012

...Godt Nytt År!...

Her feiret vi nyttårsaften hjemme hos mamma.
Jeg satt inne med syk snuppe og voffs, mens alle andre var ute..
Funket det også ;)
Hadde selfølgelig glemt igjen speilrefleksen hjemme. Intet unormalt ved det..


Ellers ble jo det nye året innledet ved at "Dagmar" var på besøk..
Her hos oss gikk det bra, ingen skader, men hos mannens bror gikk det ikke like bra.


Utrolig at det går an!

✿☆✿
Ellers sitter jeg å funderer på hva JEG ønsker å få ut av det nye året.
Det er snart 1 år siden jeg ble sykmeldt for bekkenet mitt, 1 ÅR!!
Jeg er så ufattelig, bedritent møkklei jeg har ikke ord.
Lei av å gå med smerter, lei av å ha kort lunte, lei av å "slite" soffaen..

Det verste er vel at jeg til nå ikke har funnet en behandling som gir meg permanent bedring.
Går bra i 2-3 dager etterpå, og så er det tilbake til det samme gamle..
Så det er iallefall ett ønske for 2012.
Bedre helse..

Ellers har jeg lyst å bli en bedre fotograf, en bedre blogger, en bedre mamma, et bedre medmenneske og ei bedre "kjerring".

Så vil det vise seg da, på denne tiden i 2013, om man har fått det sånn som man ønsker...
En ting er iallefall sikkert.. 2012 blir spennende på mange måter..

Ønsker deg det aller beste i det nye 2012..
Ha en fantastisk flott dag videre..

✿☆✿



1 kommentar:

  1. Kjenner igjen det med bekkenet ja..men er mest om jeg står mye eller går fort/mye (ikea f.eks!).
    Kunne kjenne bekkenløsninga over ett år etter minste gutten ble født, så ble jeg gravid igjen :P Men nå er det om jeg tar lange skritt, går fort og mye, men det er ikke i ryggen (enda) det kjennes i 'skambeinet' skulle tro noen satt ei øks mot beinet og banka litt på med en hammer av og til så beinet deler seg, sikkelig ubehagelig!

    God bedring :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails