Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 31. januar 2012

...Host....

Som skrevet før er jeg en "periodegjører", og nå har jeg visst en strikkeperiode..
La opp til denne søte vesten i går ettermiddag, og nå er den ferdig..
I maskeantall er den lagt opp i str. 2 år, men strikket den i 3 års lengde for at den skal vare litt ekstra..
Litt stor er den nok.. Selvfølgelig..
Tommelise her bruker jo str. 74/80 i klær enda, på tross av at hun blir 2 år i slutten av Februar..

Knappene er fra Etsy, lilla med polkadotter på! Helt Herlige..
Vesten er strikket i Østlandsgarn, og det hvite er silkeull fra Nøstebarn, den ble sinnsykt myk og god!

Oppskrften fant jeg i Picklesboka jeg hadde glemt at jeg eide.
Mer info om den finner du her!

Et perfekt ekstraplagg i f.eks barnehagen, og snuppa tropper nok opp i denne i morgen..



3 kommentarer:

  1. Så fin vest og nuddelige modellen din. Super skjønn er hun! :)
    Kom på nå at jeg har en vest på strikkepinnene selv.. begynte på den i høst og har helt glemt den. Kanskje jeg skal gjøre noe med den så den kan brukes før våren kommer? hehe..

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails