Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 5. mars 2012

..: En første gang for alt :..

Og denne første gangen gjaldt hundeutstilling!
Og det var kjempegøy jo! Sånn rent bortifra at minstemora hadde lagt igjen sitt gode humør hjemme..
Fikk med oss alt unntatt Best in Show kåringen..

Jaja,, Bedre lykke neste gang.. (Med ungene hjemme...)
Kameraet husket jeg selvfølgelig........ ikke å ha med meg, så disse bildene har jeg lånt fra Beathe/Kennel Carve Canem som var vårt eminente reisefølge denne dagen.. Hadde heller aldri overlevd dagen uten for å si det sånn.. Greit å ha med seg noen som vet hva man skal gjøre ;)


Her er vi i ringen, jeg er så nervøst at jeg egentlig hadde mest lyst å løpe derifra.. Og når minstemor hylte etter meg så høyt at hun i grunnen overdøvte det meste ble jeg en tanke svett altså..
Men vi greide det vi altså.. *veldigstolt*
Og det gav absolutt mersmak!

Her er gårsdagens rasevinner. En utrolig fin guttebass på 6 mnder som heter Tyson.
Tror han er hjemmehørende i Eide og Fræna hundeklubb.

Etter vi var ferdig var det Beathe og Tilla sin tur i ringen..

Tilla fikk med seg en fiiin BIRsløyfe hjem, og ble BIG3 også!

Stort sett en kjempefin tur, og nå sitter vi å leser litt på terminlisten til NKK for å se om det er noe mer vi kan få med oss :)




2 kommentarer:

  1. Sikkert en opplevelse å vere med på noke sånt! Men det inneber vel monge tima med trening også...

    SvarSlett
  2. Jeg sitter i bakgrunnen på det første bildet! Haha :p Var rimelig nervøs der jeg satt på huk og trente litt med Bella rett før vi skulle i ringen ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails