Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 7. mars 2012

..: Here I am - This is Me :..

Er NIBs utfordring som avsluttes i kveld kl 21..
Tenkte jeg skulle nytte sjangsen å hive meg med.. Sånn i siste liten.. for ja.. alltid ute i siste liten..
Men det har aldri vært tvil i hva jeg skulle bidra med for å si det sånn..

Dette skatollet kom i hus etter at bestefar døde. Mamma har gjort leksene sine ved det, jeg har sittet i mange timer og tegnet ved det, og nå er det mine barn sin tur til å glede seg over det.

Nå fungerer det som mitt "kontor". Her studerer jeg, og her surfer jeg på nett, og her blogger jeg ifra..
Eneste som mangler er en finfin stol som matcher.. Men for tiden duger en av spisestuestolene.

Bildet på toppen er et print fra Katie M. Berggren. En kunster som maler øyeblikk fra livet som forelder..
Jeg har flere print fra henne rundtomkring i huset. Etsybutikken hennes finner du her.

Det rommer litt forskjellig dette skatollet, skolebøker, strikkeprosjekter, kaffikopper, interiørblader, og datautstyr.. I skuffene finner man litt forskjellig. Og stort sett ting jeg har et behov for å rydde unna, men som jeg ikke finner en egen plass til ;)

Har også hatt veeeeldig lyst til å gjøre noe med det.. Male, lakke, tapetsere og freshe opp.. Men tørr liksom ikke heller.. Redd for at det skal miste sjelen sin litt..
         
Pæra er en notisblokk fra Ingrid Riddevold design..

Så fikk jeg jo supergod hjelp da! Virkelig ;)

Så her var det da.. Mitt bidrag denne gangen..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails