Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 18. mars 2012

..: Runderingstrening :..

Var vi med på på torsdag :)

Helt nytt for Atlasen, men det gikk sånn høvelig greit, iallefall når godbitene ble byttet ut med Kong og Klut som belønning! Synes det er særdeles rart at matvraket mitt ikke vil jobbe for godbiter som pølse og baconost når han er ute i frisk luft..
Gikk litt trått til å begynne med men når han først tok tegninga gikk det veldig bra!




Han fikk ca 10-15 meter mellom figurantene før han ikke ville mer. Ikke verst for en første gang det altså.

Miko, en 2 år gammel Eurasierfant var nestemann ut, ikke videre interessert i å være med å leke, men det gikk jo greit der også etterhvert ;)



3.mann ut var Tolleren Aimee sin tur.
Litt mer dreven i gamet, og i full fart frem og tilbake.


Flinke jenta!

Så var det de som vet hvordan man gjør dette sin tur, Gaia er godkjent redningshund på andre året, og er virkelig noe å se opp til.


En fin dag på fjellet både for de med to og fire bein :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails