Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 18. januar 2010

35 uker gravid..

35 uker

Fra 35 uker og 0 dager til 35 uker og 6 dager av svangerskapet.
Vekt: 2500 g
CRL: 31 cm
Full lengde: 42,5 cm


OM BARNET
Fosteret er i begynnelsen av denne uken 33 uker gammelt. Om du kunne plassere fingeren din i fosterets håndflate, ville den lille hånden lukket seg. Tåneglene når tåspissene.
Navlestrengen er rundt en halv meter lang og mellom en og to centimeter i diameter. Trykket i den og konsistensen gjør at det sjelden blir knute på den, og skjer dette, løsner den som regel av seg selv. Fosteret bruker gjerne navlestrengen som leke og klemmer på den, men det klarer ikke å klemme så hardt at det skades.
Det er i de siste ukene av svangerskapet fosteret legger mest på seg, gjerne over 200 gram i uken!

----------------------

I dag har vi fått i hus stellekommode og vogna :D Stellekommoden ligger i ca en million flatpakkede biter på badet, men vogna har vi fått testa litt..


Vogna er en Brio GO, jeg har siklet på denne leeeeenge, og er glad for å få sjangsen til å trille lillerusket i den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails