Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 27. januar 2010

Jeg har fått en award..

*stolt*

Denne fikk jeg av Anette, hun har bloggen Anette og Tutta, den finner du på adressen http://anetteevenrud.blogspot.com/
Der blogger hun om litt av hvert, om tutta si, håndarbeid, barn og annet. Ta en titt da vel.

Med awarden følger det en utfordring. Nemlig å skrive 7 ting om seg selv. Så here it goes.

1. - Jeg følger ikke med på noen tv serier, ikke Frustrerte Fruer, ikke Greys, ikke Cougar Town heller.. Sjokkert? Ja du er ikke den eneste ;)

2. - Jeg er et organisert rotehode. Jeg liker å ha ting i orden selvom de ligger i rotehauger. Forstå det den som kan.

3. - Jeg er altfor god på nettshopping, altfor god. Men handler lite i ordentlige butikker for tiden da, fordi det er sånn stress å komme seg ut av huset, med krøkkete bekken og stor mage.

4. - Synes tøybleier er en fantastisk greie. At ikke alle bruker det er rart gitt ;)

5. - Strikking er min nye lidenskap. Jeg som ikke har strikka så mye som en sokk etter oppskrift før, har etter jeg ble gravid denne gangen strikka MASSE... Kjempegøy!

6. - Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til med etter endt permisjon denne gangen, kunne tenkt meg både å starte egen bedrift og gå på skole.

7. - Jeg er fryktelig spent på hva fremtiden bringer. Snart tobarnsmorlivet skremmer meg egentlig ganske mye.

Denne awarden sender jeg videre til:

Josefine.
Fabelaktig husmorblogg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails