Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 13. januar 2010

Uke 34..

Må være den o`store bloggdagen i dag, men har jo glemt å ukeoppdatere her inne.. Og siden jeg tok et magebilde med webcamen i sta, passer det å gjøre det nå..

34 uker

Fra 34 uker og 0 dager til 34 uker og 6 dager av svangerskapet.
Vekt: 2300 g
CRL: 30 cm
Full lengde: 41 cm

OM BARNET
Fosteret er i begynnelsen av denne uken 32 uker gammelt. Nå flyter det ikke lenger, men hviler i livmoren.
Øynene åpnes når fosteret er våkent, og lukkes når det sover. Øyefargen er vanligvis blå uansett hva som blir den endelige fargen fordi pigmenteringen ikke er ferdig ennå. Endelig utvikling av øyefarge krever at øyet blir utsatt for lys, og det kan ta flere uker etter fødselen før barnet får sin endelige øyefarge. Fingerneglene begynner nå å bli så lange at fosteret kan klore seg selv.



Ja, magen ER i veien for tiden.. Og verre blir det vel..

Sambo dro på jobb i dag, og blir borte i 4 uker, så klar for å bli ferdig er jeg slettes ikke. Men det er ganske slitsomt å være alene hjemme med poden har jeg fått kjenne i dag.. Håper tiden flyyyyr avsted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails