Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 8. mars 2011

Bakebakedagen..

I dag fikk jeg visst "ånden". 
Ånden til å gjøre litt husmorsyssler, men siden jeg ikke helt hadde lyst å vaske så ble det matlaging i dag. 
Ble tilslutt to brett med knekkebrød, og ett med ostelapper. 
Lappene er egentlig en lavkarbo-oppskrift, men de kan jo spises av de som ikke følger denne dietten også ;)
Oppskriften til disse har jeg fått med mammaen min, 
hvor hun har fått den fra vet jeg ikke.. 

Ostelapper!
Jeg er såpass lat at jeg orka ikke legge ut røren i ferdige lapper, jeg helte ut hele røra på en langpanne og delte de opp etterpå. Tror kanskje de skulle hatt seg noen minutter ekstra i ovnen siden jeg gjorde det sånn, men gode ble de! 
 
 Oppskrift:
300 gr Cottage Cheese (1 boks)
75-90 gr revet ost (1,5-2 dl)
6 egg
krydder etter smak (oregano, pizzakrydder osv)

Stivpisk eggehvittene, mos CC.
Bland eggeplommer og CC, med
eggehvittene. Ha i ost (og evnt.
revet pølse/skinke/kylling osv)

Settes med skje på bakeplate.
De flyter ut!
Ha på krydder.

Stekes på 175C i ca 25 minutter. 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails