Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 7. mars 2011

Korktavlemakeover #2.


Denne gangen er det korktavla på kjøkkenet jeg brått så meg lei på. 
Ryddet den i dag, og da kom jo mesteparten av den grisestygge korken frem etter 99% av papirene som hang der fant seg en annen plass, noe havnet i en mappe, noe i søppla og noe i arkivet. Var på tide, hang gavelister fra jula 2007 der gitt. 
Bilde fra Google Bildesøk.
Ikke særlig lekkert egentlig.. 

Valgte et veldig fargerikt og sprekt stoff til denne korktavla, 
er vel et snev med retrostil også i det tror jeg ;) 
Så slik ble resultatet denne gangen. En finfin fargeklatt på kjøkkenet.


3 kommentarer:

  1. Det har jeg sett blitt gjort før og tenkt at det var kjempe lurt, men glemt det helt bort. Takk for påminnelse. Ble skikkelig stilig :) Helt enig i at korttavle er lite pent å se på. Frister lite med en sånn på veggen i opprinnelig stand.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott korktavle! Har sett en du har laget tidligere også. Jeg har tenkt å bruke ideen din på en tavle på kjøkkenet - bare vi blir ferdig med det :-)
    Og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Kjempefin blogg du har!
    Hilsen Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails