Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 16. mars 2011

Tatt meg vann over hodet..

Tror jeg.. 
Føles iallefall sånn akkurat nå. 
Holdt på i mange dager, med varmepistol og et stort utvalg med skraper.. 
Nærmer seg slutten på limfjerningen nå, tre trinn igjen før jeg må lete frem pussemaskinen. 
Noe jeg tror blir enda mer jobb. 
Håper og tror det blir bra tilslutt..
Og at det er verdt både vannblemmer, brannsår og vond rygg. 

Kjøkkeninnredningen er heldigvis på plass! Bilder kommer om litt.. 

5 kommentarer:

  1. detta blir bra vettu.... mal den brun og kvit etterpå, det blir fint... <3

    SvarSlett
  2. Brun?
    Tenkte hvit trapp med grå trappetepper jeg!?
    Hmm... Revurdere planen da gitt..

    Men god tid å tenke på enda :)

    SvarSlett
  3. Oi, litt av en jobb ja! Flink du! Lykke til videre, blir spennende å se resultatet:).

    SvarSlett
  4. Oi, litt av en jobb du har startet på der, men tenks så bra det blir når det er ferdig!

    SvarSlett
  5. Ja, det er både litt av en jobb og en drittjobb.. :/ Men snart klart til pussing nå.. Går da fremover, om enn litt sakte :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails