Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 29. mars 2011

On a Dymo roll...

Og verre skal det vel bli... 
En tur innom Chlas Olson i dag endte opp med den Dymomaskinen jeg har hatt lyst på en stund. 
Når jeg hadde den der og da, ble liksom den som ble kjøpt på ebay så veldig fjernt unna. 
Har fått merket noen skuffer i kommoden på gangen i kveld.. 
Måtte sjekke om det var tøffest på Nynorsk eller Bokmål.. Nynorsk it is heretter :D
Og pyntet speilet som henger der, med tre viktige ord. 

Om det er noen som vil kjøpe den som kommer om noen uker for en billig penge så hyl ut ;)

Ha en fortsatt fin kveld 

2 kommentarer:

  1. Stilig.
    Har sett på en sånn jeg også, så kan hende jeg er interesert:)
    Send meg litt info da:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails