Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 4. januar 2010

33 uker gravid.

33 uker


 






Fra 33 uker og 0 dager til 33 uker og 6 dager av svangerskapet.
Vekt: 2100 g
CRL: 29 cm
Full lengde: 39 cm

OM BARNET
Fosteret er i begynnelsen av denne uken 31 uker gammelt. Ettersom det er mindre plass i livmoren, vil ikke fosteret kunne bevege seg like fritt som tidligere og bevegelsene blir mindre. Pupillene begynner å reagere på lys. Kanskje kjenner du rytmiske bevegelser – det er kanskje fosteret som hikker!
Ingen vet hva fostre tenker eller drømmer om, men nå har fosteret REM (Rapid Eye Movement) søvn, som vanligvis indikerer en drømmefase.

..........................................................................

Tuuuuuungt er ukas stikkord, i tillegg er bekkenet kranglete, kvalmen er litt av og på, og jeg har et varierende tempremang og humør. Stakkars de som bor sammen med meg :( Jeg er lei kjenner jeg, men vil samtidig ikke føde heller. Skikkelig splittet følelse. Sære greier.  

Magebilde kommer litt senere.. Har ikke tatt det enda.

1 kommentar:

  1. ikke lenger igjen nå :) tenk det snart ewr hun her. Prøv å slapp av den siste tiden .. klem emma-li

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails