Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 20. januar 2010

Stellekommoden og buksemangel.

La på plass bleier og klær i kommoden i går, og da oppdaget jeg at magerusket har blitt beæret med EN bukse! Ut på jakt i går i Fosnavåg, men det eneste jeg fant der var sånne sukkersøte sparkebukser, og det liker jeg jo ikke egentlig. Så da ble det hjem å lage selv. Disse to ble smekket sammen i kveld.


Elefantjersey og ribb fra Jofotex. De er begge i str 56. Og veldig små.. 

Så må jeg vise frem stellekommoden :D


Skapet og øverste skuffa er forbeholdt bleiene, og de tre siste skuffene er det klær i. Har hengt opp kroker til ullbuksene over stelleplassen. Og et par på siden av kommoden for å henge wetbager i..

1 kommentar:

  1. Disse boksen er bare så fine..skulle ønske jeg kunne dette jeg også

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails