Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 11. januar 2010

Jeg vant!!!!

 Konkurransen som Bleieboden hadde er trukket i kveld, og jeg er den heldige vinneren av jentepakken i str. Small :D



Bleieboden har selv skrevet om disse bleiene:
"Vi har fått inn noen eksklusive Bitti Brites-print fra Itti Bitti! Dette er print som kun er tilgjengelig gjennom deres australske hjemmeside, så de kommer ikke til å komme for salg her - og derfor har vi valgt å lodde dem ut til dere!!
Bitti Brites har en ytterside av "Lycra PUL", som er mykere og mer elastisk enn vanlig PUL-stoff. Og så supersøte print!"


Gleder meg massemasse til å pakke inn stumpen til lillejenta i magen i disse lekre Bittiene!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, J.! :D De var supersøte.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse. De var kjempefine:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails