Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 10. juli 2011

Campingliv..

Ferieblogging #1!
Bilder og tekst fra vår ferieuke er så mange og fine at de må deles litt opp i forskjellige innlegg etter tema. Her er del 1.. Campingliv!

Her har vi vært på en ukes bilferie, 
men mot vanlig rutine satte vi i år kursen nordover, og første stopp var 
Koselig plass rett ved elv/vann og en stooooor lekeplass for ungene, 
noe som for meg er viktig, viktig når man reiser med små barn! 
 Ungene i full vigør! ♡

Etter en halv dag og en natt på fine Gullvåg satte vi nesen mot Østersund!
Vi var der for 2 år siden, og ville gjerne tilbake nå. En kjempefin by for både små og store. 
Vi parkerte vogna på Østersund Stugby & Camping som er en av Sveriges største campingplasser, men det merker man egentlig lite av. Fine fasiliteter og lekeplasser der også. 
 Der koste vi oss i et par dager med tur i Dyrepark og Østersund by før vi dro avgårde videre på familiebesøk til mannens onkel med familie. 

På vei hjem overnattet vi en natt i Røros. Fantastisk sted som skal få et eget innlegg etterhvert som jeg får sett litt på bildene og redigert dem.
Skulle hatt en dag der og bare fotografert hus og gater! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails