Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 29. juli 2011

Veldig enkel og knallgod kveldsk♡s!

 Vannvittig godt, vannvittig enkelt å lage. 
Jeg bruker vanlige lomper, så et godt lag med snøfrisk, en skive røkt laks/ørret og så en kvast med dill. 
Setter et partre tannpirkere i, før rullene får seg en liten halvtime i kjøleskapet. 
Etter det deler jeg dem opp i passende biter, og hiver innpå.. 

Fredagskos!


1 kommentar:

  1. Det ser godt ut ja! Søte vofsen på bildet under her:). Ha en fin helg:).

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails