Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 12. juli 2011

☆ Groovy ☆ Shiny ☆ Glossy ☆

REDESIGNKJOLE!

Ryddet i kleskapet mitt i går, fant "diverse" topper som på underfundeligvis egentlig var blitt litt for små her og der.
Har tidligere kastet sånne plagg, siden jeg har syntes redesign har vært for vanskelig å få til sånn som jeg ville.. Men denne ble jeg godt fornøyd med. 
Iallefall etter X antall omsyinger. 


Toppen er fra Vero Moda og det herrens år 2006. 
Skjørtet er nervøs chenille fra Stoff og Stil. 
Applikasjonene er en rest jeg hadde liggende. 

Denne har jeg lagt ut for en kort stund på Epla, forsvinner den ikke derifra rimelig kjapt får den bo her!
HER finner du linken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails