Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 28. juli 2011

Familieøkning i vente...

Jepp.. 
Her går vi fra en familie på 4 til å bli en familie på 5. 
Siste tilskuddet er ventet om et par uker og ser sånn ut.
Fersk!
15 dager gammel.. 
4 uker. 
4 uker.
5 uker og 3 dager. 
5 uker og 3 dager. 
 Denne sjarmøren er ikke leveringsklar før 12. August, så det blir et par laaaange uker å vente. 
Jeg er så utålmodig og forventningsfull at jeg faktisk sover dårligere om natten. 

Han heter Atlas Titanen av Cirkusborgen og er fra Bergen. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails