Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 27. mars 2012

..: Bli LYS :..

Kjekketante har vært på IKEA og sikret kjøkkenlysets fremtid!

Oppdaget i går formiddag (på facebook seff)  at tante skulle på IKEAtur..
Da var denne dama lynrask med telefonen og spurte værsåsnillplissnilledu kan du ikke kjøpe med deg en sånn hjem? Og vettu.. Ittno problemer vettu..
HURRA!
Så nå ligger den iallefall i rett fylke, og reiser videre mot sunnmøre ved neste anledning.. Håper det ikke blir så lenge til.. :)
Og SOM jeg GLEDER meg til å bytte ut den *host* mindre pene lysrørklasseromlampen vi har fra før..

Det Gledes!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails