Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 14. mars 2012

..: Når man er inspirert :..

Men ikke finner ånden.. Ikke finner roen.. Ikke finner tiltaket.. Eller ikke finner lysten..
Hva gjør man da?
Jeg skal liksom være flink studine for tiden..
Men hva gjør jeg?
Sitter å ser Project Runway på nett, skriver blogginnlegg.. Eller surfer rundt på Pinterest etter hjemmelagde, kule "headboards", eller hodegavler.. Som jeg faktisk brukte 15 minutter på å komme på at det hette på norsk..

Jeg HAR lyst å være flink studine.. Veldig.. Jeg VIL bli ferdig.. Lære masse, og begynne å jobbe sammen med gubbeskinnet i firmaet hans. Men hvor er ånden!?
Jaja.. Uansett har jeg fått skvist inn et partre effektive halvtimer med lesing i dag, og har faktisk fått svart på endel oppgaver..

Kvalifiserer det til en runde med fine bilder på bloggen? Av sengegavler jeg har lyst å lage selv?
Ja.. Tror det.. Og.. Ja, en kopp kaffe også tror jeg.

Enjoy :D
Kilde!


Kilde!
Kilde!
Kilde!
Det ser jo egentlig ikke ut som så veldig mye hokuspokus å lage dette selv.. 
Får lage en lapp bak øret om at jeg må finne noe som passer "Eplekasse til nattbordlooken" en gang jeg egentlig har mer tid til overs.. 
For nå måtte jeg plutselig lese en halvtime til, før ungene skal hentes, underholdes og koses med!

Men jeg blir ferdig til slutt.. Tror jeg.. Men nå.. En kaffe til..



2 kommentarer:

  1. "Stjeler" og lagrer et par bilder av der her...!! Stooore planer om å lage et slikt selv nemlig -kunne tenkt meg ALT på det første bildet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt i orden.. Anbefaler pinterest på det aller sterkeste til sånne inspirasjonsrunder :)
      I går var jeg på hageinspirasjonsjakt, og man får jo nesten grønne fingrer på stedet! :D

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails