Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 25. mars 2012

..: For en fantastisk herlig helg! :..

Skulle nesten ikke tro det var sant!
TO hele dager med oppholdsvær og plussgrader på rad. Og tilogmed sola har vist sitt blide åsyn innimellom..
Lørdag ble det tur i fjæra, med bål, grilling og full pakke..

Vi skulle bare rusle en tur å spade i sanden, men når vi kom ned var vår blivende nabo i gang med å rigge bål, så da var det bare å løpe hjem å hente noe som kunne grilles..
Pølser hadde vi ikke, så da ble det kalkunkarbonader ;) Og så laget jeg en fullfart pinnebrød-deig..

steinkasting da.. Det beste i verden!




Og i dag har vi hatt en fantastisk herlig søndag...
Poden var litt uvillig til å være ute i dag tidlig, men da måtte mor i huset forklare det at å være inne på fineværsdager er et privilegie man mottar når man blir voksen og flytter hjemmefra. Er man barn må man være ute, for vi har tross alt kun ca 9 sånne fine dager i året her på vestlandet.
Startet dagen med å leke masse ute og spise herlige vaffler med naboen som satt ute å stekte på plenen.. Ikke vanskelig å invitere seg selv da ;)
Etter det tuslet vi en tur for å myse på naturen.. Fant litt natur som jeg tok bilde av ;)



Kom hjem så var det en liten pause før det var BADETID! I trestamp ja.. Og 38 grader i vannet..


Føler kanskje dette ble litt blinkskudd.. ;)

Poden er en arti´ kar han og..


Badebildene er tatt i motlys og såvidt justert i PS Elements... Føler jeg hadde hellet med meg i dag..

Håper du har en forrykende fin søndagskveld!
Her er det snart nattinatta selvom klokka viser en time for mye i forhold til gårsdagen..

Hatt en fin søndag du?


2 kommentarer:

  1. Ser ut som dere hadde en fantastisk flott søndag :) Så masse fine bilder!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja søndagen (og hele helga ellers) var rett og slett herlig!

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails