Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 27. november 2011

En liten titt inn i vår..



Jepp.. 
Brødbaking og en kunstnerspire in spe.. 

Inneholdt også strikking gone bad, og endel filmer, lørsdagsnop og kveldskos med eldstemann. 
Siste er bare gull, men den første der får mine grå hår til å poppe frem under hårfargen. 
FINNES det noe mer irriterende enn å strikke neeesten ferdig et prosjekt, der man til alt overmål har sjekket strikkefastheten en "million" ganger (noe jeg aldri gjør egentlig), og det ALIKEVEL blir feil? 
Det er iallefall IKKE genetisk, jeg er velsignet med en mor som er et strikkegeni, så hvorfor får jeg det aldri til? 

Men jeg har god sportsånd jeg! 
Strikker ferdig og legger den i "The Basket of Shame" etterpå.. 
*Flink pike*
Og bilder kommer nok aldri! Kanskje ;) 

Og babyolje funker forresten som fjell på tusj ;)

Jah, og så gikk jeg opp på mørkeloftet i ettermiddag, svart som natten, med en lommelykt der batteriene egentlig var avgått med døden, og en hylende, trøtt unge på armen og skulle lete etter advendtspynten.
Fikk med meg en kasse ned (fortsatt med hylende nestentoåring på armen) og oppdaget til min bitre fortvilelse at jeg hadde raska med meg juletrepynten ned.
Så her skinner ingen stjerner, ei heller syvarmede lysestaker.
Men vinduene til naboene er fine da!

Ha en fortsatt fin og forrykende helg. 
Snakkes! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails