Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 13. november 2011

Fin farsdag...

Har vi hatt i dag. 
Til tross for at pappaen her i huset er borte på jobb. 
Først smekket vi sammen en marengskreasjon. To av de i muffinsformen ble svippet bort til svigers i gave fra ungene. En fra hver og en til bestemor og bestefar. 
☆☆☆
 Så ble vi invitert opp til naboen på herlig pinnekjøtt med tilbehør. Herlig med middagselskap og ikke minst å slippe å lage maten selv ;) 
☆☆☆
Fikk plutselig melding med pappsen om at han var på vei hit sammen med lillesøsteren min, så da var det bare å svinge seg rundt å pynte resten av marengskreasjonene så vi hadde litt å kose oss med. 
 Fin dag. 

Hvordan har dere hatt det i dag?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails