Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 27. november 2011

Irritert...

På den forbaska eplekassa som sto på kjøkkenbenken og bare samla skrot. 
Den ble til det stedet man slengte fra seg alt som ikke passet noen andre steder og den var full i MØKK!

Og når man går og er irritert lenge nok, så blir det forandring til slutt!
Her er det fantastiske utgangspunktet! Gaaah!

Og etter jeg gikk amok med hammer, sag, spiker og drill ble det sånn:
Myyyyyye bedre!
Jeg tok løs to fjøler bak fra kassa og saget de til sånn at de passet inni kassa. 
Plasserte den bredeste ytterst og den minste i midten.

NØGD! 



5 kommentarer:

  1. NAJS!!!! <3 Nå ble den jo LEKKER!!!

    SvarSlett
  2. Fint de vart!
    Dinna skåla ha ho farmor som potetskål!! ;D

    SvarSlett
  3. Tøff - jeg liker når jentene kan håndtere en hammer :-)

    SvarSlett
  4. Så fint det ble! :) Er på leit etter eplekasser selv, men de har blitt så populære at folk tar blodpris for de :( Budsjettet er desverre stramt fra før, for en student med hus! :P

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails