Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 24. november 2011

Lys og Varme…

Jada. sikkert veldig kos å sånn. Men ufrivillig stearinlysbruk er mest plagsomt for meg altså. Og å legge unger i tillegg med et blafrende stearinlys i en lykt er en heller strevsom affære. Men alt går, og det gikk bra denne gangen :)
Strømmen forsvant i går kveld, og var borte fra kl 19:15 og til midnatt, og jeg som er mørkeredd hadde det mindre trivelig her i går. Men med masse stearinlys og strikking i mørket gikk det bra. Og det jeg hadde strikket i går uten å se noe som helst såg ikke så verst ut i dag heller. *LYKKE*
Fikk knipset litt bilder av noen av stearinlysene :) De er jo fine da!
 
Ble en tidlig kveld i går alikevel, jeg ER mørkeredd og det som virket tryggest i går kveld var egen seng og 4 åringens hånd i min.

1 kommentar:

  1. Levende lys er koselig, men jeg er enig, det er greies når det er selvvalgt.. Var strømmen vekke så lenge ja! Så det var mørkt, her oppe i Leikongbakkene fikk vi strømmen tilbake etter en time tenker jeg..

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails