Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 9. august 2011

Almaen sin første barnehagedag..

En dag jeg har gruet meg til en stund, ikke fordi jeg tror hun kommer til å få det så fælt der, men fordi det er det endelige punktumet for liten snuppetiden. Hun er ikke baby mer, men stor jente! Stor barnehagejente tilogmed.. 
 Vi kom kl 10, så var det å hilse på de som jobber der, leke litt med de andre ungene en stund, og så var det lunsj. Etter det var det absolutt på tide med en lur for lille snuppemor, så da dro vi hjem. 
 Alt i alt, en fin dag, og vi skal tilbake i morgen å leke mer.. 


1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails