Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 21. august 2011

Trebåtfestival #2

Lørdag er selve dagen under Trebåtfestivalen, da kommer Kaptein Blåtann, der er masse folk, liv og røre. 
En spent pirat venter på Kaptein Blåtann!
 Og her kommer han, og jaggu var ikke Chiquitadamen her også! ;D

Etter vi hadde fått sett sjørøverene var det tid for mer grillspyd, og tivoli!
 Like gøy i dag også gitt! 

Atlasen vår var ikke villig til å bruke beina sine i dag, skulle tro de sluttet å virke i det vi krysset kommunegrensen. Og for at jeg skulle slippe å bære han, for det er tross alt vanskelig å manøvrere barnevogn i en hånd, med en valp i den andre OG ha kontroll på 4 åringen samtidig gjorde jeg rett og slett sånn. 
Og der trivdes han veldig godt. 
Vekslet på å ligge der, og under vogna, der han kosa seg med litt pølse og godis. 

Vi har kosa oss masse i dag!


3 kommentarer:

  1. Det ser ut som dere har hatt en kjempefin dag, så koselig:). Flott header du har laget også:). Jeg prøvde meg litt i går, men fikk ikke riktig størrelse, har du et tips til hvordan du lager header? På en enkel måte? Ha en fin dag i dag:).

    SvarSlett
  2. Bruker Photoshop Elements til å snekre headere :) Lager først en hvit bakgrunn i rett størrelse, og så er det bare å sitte å pusle biter til en blir sånn høvelig fornøyd :)

    SvarSlett
  3. Gud kor kjekke blogg Junemor :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails