Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 1. august 2011

Plattingdans eller en båttur?

Platten ble jo "ferdig" den uka pappsen var her, ferdig som i ferdig med det som var planlagt, men ikke ferdig som i at den skal gå rundt hjørnet på nedsiden av huset også. 
Noen av bildene er vist før, men tar med de fleste her sånn at man får sett hele fremgangen :) 
 Denne skuta laget pappa i en fei helt etter eget hode, den ble bare større og større etterhvert som han holdt på. Og ungene elsker den! De har vært over hele verden allerede, på mangt et sjørøvertokt!


3 kommentarer:

  1. Fint det ble!! Og den skuta må jo være alle barns drøm!

    SvarSlett
  2. Å steike for ei flott skute.
    Flinke pappan din, må jo være alle gutters drøm.
    Plattinga ble superbra den også :))

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  3. Wow, så heldige barn som har en flink sjørøver til bestefar:)Blir nok mange hav som blir beseiret fremover kan jeg tenke meg! Stolene/benkene dine i bakgrunnen fanget min interesse, de ser jo knæsj ut.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails