Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 21. august 2011

Et hundeliv.

Først litt drakamplek ute på morgenkvisten sammen med poden. 
Det eeeer så gøy, både for liten og stor ;) 

 Så kl 12:30 var det på tide å sette kursen mot Fosnavåg og hundesosialisering. 
Ikke visste jeg helt hvor vi skulle og hva som skulle skje, men lesson learned til neste gang.. 
Ungene (iallefall minstemor) blir hjemme! 
Å holde styr på begge ungene og en valp som alle tre løp i hver sin retning ble en umulig oppgave, og jeg ble totalt utmanøvrert..
Agilitytunellen var jo bare kjempegøy... Å ligge på

 Og snuppa fant tonen med en av de andre hundene der oppe Cool Girl

 Det var jo koselig da, men uhyre travelt... For meg...


4 kommentarer:

  1. Jeg pleier å dra på hundetreff så ofte jeg kan. Da prinsessebarnet kun satt i vogna gikk det veldig fint, men etter det har jeg helt gitt opp å ha henne med. Det ender bare opp med at jeg ikke aner hvor bikkja er (han suser rundt med de andre hundene), fordi jeg jogger rundt for å holde tritt med prinsessa, som helst skal løpe så lang vekk fra meg som hun klarer. Trenger i affal ikke ekstra trening etter to timer med det for å si det sånn. Så min konklusjon er at hundegreier er best uten barn - i allefall til barnet er så stort at det syns det er morro å være på treff for treffets skyld, og ikke for å trimme mammadamen;). Hihi! Fortsatt finfin søndag

    SvarSlett
  2. Det er absolutt travelt med både valp og små barn på hundetreff! Det vet jeg selv ;)

    Så fin Altas er :) Er han like vilter som han ser ut som, eller? Husker at Brianna var helt propell når hun var så liten. Eneste gangene hun var rolig var når hun sov. Hehehe.

    SvarSlett
  3. Ja, han er 110% bajas deluxe, knappest i ro når han sover.. tilogmed da bjeffer han og sparker med beina ;)

    SvarSlett
  4. For en søt valp da! Kan tro at det er travelt med både barn og hund, så fint at det finnes sånne hundetreff :)

    God mandag til deg!
    klem Ellen Louise:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails