Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 19. august 2011

Grillspydmafiaen på tur..

Det beste for ungene når det skjer noe her ute på øya, og nå er det Trebåtfestival som skjer, er disse grillspydene som selges. 
De klarer ikke gå forbi uten å måtte ha.. 
Og de er jo gode da.. 

Etterpå var det tid for litt karuseller, men bare litt siden vi skal være der hele dagen i morgen.
(gruer meg litt..)
 Snuppa måtte tvinges ut av karusellen etter X antall runder, 
jenta som er glad i fart og spenning.. 



1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig melding hos meg! Og nå når jeg gikk inn hit og leste, kom jeg på at det jeg VIRKELIG ønsker meg til jul, må være en superfin fotoveske! YES, det er det! Takk for påminnelse og for link til Facebooksiden! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails