Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 18. august 2011

Litt kunst..

Må til innimellom, og min definitive favoritt er
Katie M. Berggren. 
Hun maler familieøyeblikk og jeg synes bildene hennes er fantastiske. 

Har ingen orginaler i hus, men to print av maleriene hennes. 
Dette bildet heter Connection og er helt fantastisk.
Og dette heter Flu Baby. 
Jeg har også et trykk som jeg venter på i posten nå, måtte jo inn på siden hennes for å finne linker, og da havnet dette i handlekurven min ;)
Heter Happy Hour. 

Denne dama har nettbutikk på Etsy, den finner du her.
Anbefaler deg å ta en titt, kanskje finner du et bilde som er perfekt til veggen din. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails