Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 31. august 2011

Venter på..

Herlig hjelp til organiseringen her i huset.. 
* En skal stå på kjøkkenbenken..
*En skal romme mine glansede magasiner ute i vinterhagen vår. 
* og en skal på soverommet vårt.. 

Gleder meg!
Vil du ha en? Eller kanskje tre også?
Og her er et par tips til hva du kan bruke dem på:
Eplekassehylleseksjon kanskje?
Eller sånn som jeg skal bruke dem til. 

Fine er de iallefall.. 

Ha en fortsatt fin kveld!


2 kommentarer:

  1. Åååååå...herlig:) Sånne har jeg leita etter lenge nå.. Tusen takk for at du deler:)
    Ha en fiiiiin kveld:)

    SvarSlett
  2. Tuuuuuusen takk for tipset. Har leita!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails