Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 17. august 2011

Jeg ønsker meg..

Veldigveldig en veske.. Som ser fin ut.. Og som på magisk vis får plass til kamera, objektiver, MacBooken min og litt annet dill.. Til jeg skal ta kurs i Grafisk Design!
Og jeg hadde igrunnen gitt opp håpet før jeg fant disse!
Denne er fra Kelly Moore, modellen heter JuJu Grey og du finner den her. 

Min foreløbige Kelly Moorefavoritt er modellen Mimi. 

Men som etter å ha snakket med Fotobag.no på Facebook har funnet ut blir for liten for meg, jeg MÅ ha med meg MacBooken... Og tegnebrettet.. og.. og.. og.. 
Så da trooor jeg at jeg har falt for Libby!
Bildene er fra fotobag.no, collagene er laget av meg. 

I tillegg har de masse andre fine vesker der inne, noen fantastisk fine, fargerike vesker fra Ketti Handbags også. 

Så får jeg se om det blir en veske fra Fotobag på meg da, om jeg en dag klarer å bestemme meg :)


5 kommentarer:

  1. Å, disse veskene er så tøffe! Ønsker meg veldig en sånn, får se om jeg får noen penger til bursdagen kanskje...

    SvarSlett
  2. ååh:) tøffe dei va!
    Skal ej ha mej fotobagg skal ej ha mej en sånn en! ->

    http://photojojo.com/store/awesomeness/classic-leather-camera-bag/

    SvarSlett
  3. Løp og kjøp sier jeg bare :-)
    Fikk min for noen dager siden, er helt forelska <3
    Jeg fikk min fra usa, mye billigere....

    SvarSlett
  4. Jeg bestillte den i nettbutikken til Kelly Moore, fikk super service og gratis frakt! Fikk vesken sendt til en adresse i usa :-) Så har du mulighet til å gjøre d på den måten hadde jeg gått for d! har ikke sett de på ebay?
    De er sikkert mulig å få kjøpt i butikker i usa, send mail til Kelly Moore å spør dem :-) De har fine videoer av veskene på nettsia si også!
    Betalte ca 1200 kr for veska dær borte.. mot 2500 hos fotobag hær hjemme... tenker d vil bli en smule dyrere om du bestiller fra usa med toll/frakt

    SvarSlett
  5. Ca 1 uke tror jeg, kommer vel litt ann på hvor i usa den skal sendes... men send kelly Moore en mail, de kan sikkert fortelle deg hvor lang tid :-)
    halv pris er gull ja :-) Jeg søkte foresten etter kuppong koder eller rabatter kelly moore på nett slik at jeg fikk litt avslag.. fant en kode på en eller annen side!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails