Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 2. august 2011

Østersund!

Ferieblogging #5!

Vi var jo hos Sydilla når vi var i Østersund, har vært meningen å vise bilder fra den herlige butikken, men jeg kom ikke på at det måtte jeg gjøre før jeg i kveld satt å sydde en t-skjorte til eldstemann med stoff kjøpt der. 

Sydilla er en av mine favoritt-nettbutikker, og gleden var derfor superstor når vi skulle til Østersund på ferie, for der har de jo også FYSISK butikk! 
Herlige butikken! 
Så mye fint at jeg rett og slett fikk total shoppesperre! 
Men klarte alikevel å få med meg noen meter stoff, og litt interiørstæsj hjem. 
Men når jeg satt i bilen på vei mot Norge igjen så tenkte jeg.. "Åhneeei, hvorfor kjøpte jeg ikke den nyyyydelige grå Hilcovelouren, eller den stripete isolien eller den, eller den.. eller den..." Baaah.. Jaja... 
Skal vel tilbake senere en gang ;)

Etter Sydilla tittet vi litt rundtom i byen på vei til parkeringsplassen igjen.. 
Østersund er fiiin!
 Kommer definitivt tilbake!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails