Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 18. august 2011

Nytt til heimen..

Litt hekta på wallstickers for tiden tror jeg.. 
Bestillte denne på Etsy den 9. August og i dag lå den i postkassa!
Kostet 68 kr + porto. Et ekte KUPP!
Den er allerede kommet opp på plassen sin, og bilder kommer i løpet av kvelden. 
Den er på stuevinduet av alle plasser, ble stilig! :)

Og siden Etsy er avhengighetsskapende så ble det litt flere i handlekurven. 
Denne ska seffers på kjøkkenet! 
Vi har bygd igjen over overskapene, så der er masse ledig, hvit flate.
Denne kommer i sjokoladebrun, gleder meg!

Denne skal på en kott-dør oppe på den nye, hvitmalte gangen. Blir fint!

Og så denne, som jeg bare kjøpte fordi den var supersøt, har ikke en plan for den, kanskje den kan komme på veggen til snuppas planlagte rom? Eller i trappa kanskje?
Ingen aning enda, men skal vel alltids klare å finne noe :)

All veggdekoren i dette innlegget kostet godt under hundrelappen pr. stk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails