Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 17. august 2011

Photoshop..

Er fantastisk gøy!
I dag er helsa helt på lavmål og jeg klarer ikke stort mer enn å ligge på soffaen å lide, så da er MacBooken med Photoshop Elements god å ha! 

Så i dag har jeg ved hjelp av denne videoen på youtube lekt meg med et bilde. 

FØR:

 Og ETTER å ha fulgt videoen til punkt og prikke.

Begynner å få en fin samling youtubevideoer jeg synes er gode, så mine favoritter skal jeg dele om litt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails