Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

lørdag 25. desember 2010

Årets hjemmeproduksjon av julegaver..

Ble mindre en planlagt, men får ta det igjen til neste år ;)
eleah gave
Gave til skjønneste Eleah! Body og bukse i str 62 :)

kevingave
Og til gogutten Kevin! Str 74 :)

Senere i kveld blir det også trekning i giveawayen her i bloggen,
siden den nå har passert 15 000 besøk! Gleder meg til å gi bort!


1 kommentar:

  1. Helt herlige klær - og så fin blogg, hit kommer jeg tilbake :)!

    Ha en fortsatt deilig jul!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails