Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 5. desember 2010

En del av vårt hjem.

Knipset litt bilder med mobilen i dag, hadde tent masse lys og lykter, og synes det ble så koselig. 

Sliter litt med å finne igjen kameraet etter turen, så bær over med meg :)
Her kommer et lite bilderas av endel av advent/julepynten. 
Synstesten er fra FruFly og bildene er er av Katie m. Berggren






Engel kjøpt på Bellis Blomtster i Ulsteinvik.
En nissemor av ukjent opprinnelse. Søt er hun uansett.
Lykta fikk vi i bryllupsgave, lyset fikk vi av kjære Jeanette.
Her er "tanteveggen" min.
Alle tantegull skal få egen ramme og plass på veggen. Her mangler det tre bilder, men driver å får samlet dem inn nå :)






5 kommentarer:

  1. veldig koselig :) og julestemning ♥

    SvarSlett
  2. Julestemning<3 Kor koselig dokke he fått de:-)! Gleda mej til å sjå på skikkelig<3

    SvarSlett
  3. Jeanette: Ja, gleda me til du fe sjå på rett! Du kjem til å så "Litt" forskjell trur i :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails