Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 26. desember 2010

Littegrann kreativitet ♥

Fikk en drøy time alene på syrommet i sted
Da fikk jeg laget noen knapper, som forresten er kjempegøy å drive på med! 
Og fikk sydd en genser til poden i et stoff han selv har valgt ut ♥

Knappene:
Disse tror jeg blir å finne i eplabutikken min etterhvert, om jeg ikke finner egnede prosjekter her hjemme å bruke dem på :) 


Genseren:
Så gjenstår det å se om den blir brukt, han ville ikke prøve den på nå iallefall, de skulle han gjøre "ettekvart de mamma". Men han synes iallefall det er veldig spennende med båter, fisker, koraller og alt som er på stoffet.

3 kommentarer:

  1. Flinke du e:-D Kjæmpe kjekke knappa<3 Å Ollisen kjøme te å bli kjæmpe fine i dinna fargerike gænsari me alle fiskane å de på:-)!

    SvarSlett
  2. Så mye fint du lager! Åsså på en time da.....Har litt å øve på ser jeg. ;)

    SvarSlett
  3. Superlekre knapper! Jeg stemmer for at du lager flere og selger! *Hilsen Kine med knappedilla*

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails