Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 17. desember 2010

Kjapp i replikken eller bare vanlig serviceinnstilling??

Fant denne på et forum jeg frekventerer. (kanskje litt for ofte?) Har hørt den før, men den er bare så utrolig bra at jeg vil dele den i bloggen også:)

✾ ✾ ✾
Damen bak innsjekkingsskranken på en United Airlines gate i Denver, USA
burde fått en premie for å være smart og morsom, samtidig som hun fikk frem
sitt poeng overfor en arrogant passasjer.

En fullsatt flyavgang hos United Airlines ble kansellert.

En ekspeditrise booket om en lang kø med reisende. Med ett dyttet en sint
passasjer seg frem til skranken. Han slengte billetten sin på disken og sa:
'Jeg MÅ bli med dette flyet og det MÅ være FØRSTE KLASSE!!!'
Ekspeditrisen svarte: 'Beklager Sir. Jeg vil gledelig hjelpe deg, men jeg må
først ta meg av dem som står i køen, men jeg er sikker på at vi skal få
ordnet noe til deg.'
Passasjeren var ikke imponert. Han spurte høylytt slik at passasjerene bak
han kunne høre det: 'HAR DU OVERHODE PEILING PÅ HVEM JEG ER?'

Uten å nøle smilte ekspeditrisen og tok tak i mikrofonen til

høyttaleranlegget: ' Mine damer og herrer, kan jeg få deres oppmerksomhet,'
begynte hun. Stemmen hennes hørtes klart og tydelig i terminalbygget.
-'Vi har en passasjer her ved Gate 14 som ikke vet hvem han er. Hvis noen
kan hjelpe ham med å finne hans identitet, vennligst kom til Gate 14. Takk.'

Mens folkene bak ham i køen ramlet om i hysterisk latter, stirret han på

ekspeditrisen med et gjennomborrende blikk, flekket tenner og ropte høyt:
'FUCK YOU!!!'
Uten å blunke smilte hun og sa: 'Beklager mister, men du må stille deg i kø
for det også!'


1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails