Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 6. desember 2010

Venter spent på pakke i posten..

Til meg selv.. 
❀❀❀
Er jo en kjent sak at jeg elsker å sy! Og nå har CeTho sluttsalg på Znok i tillegg til knallgode julekalendertilbud, så nå venter disse stoffene på å komme hjem til meg. 
Kløverene er CeTho`s eget print, mens resten er Znok!
Gleder meg som en liten unge, her håper jeg det blir klær til både meg selv, ungene og Eplabutikken min!
❀❀❀

4 kommentarer:

  1. oi oi oi. her var det mye fint:)

    Var det kløvret i kalenderen i dag eller? Søren, det fikk jeg ikke med meg..

    Skjønner at du gleder deg, ikke noe er som nye stoffer:D

    SvarSlett
  2. Mye fint der ja. :) Jeg har også bestilt en liten ladning fra CeTho i dag.

    SvarSlett
  3. Hanne:
    Nei, tror det var i 4.desemberluka. Første jeg sjekker om morgenen er cetho sin andventskalender.. haha..

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails