Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 1. desember 2010

I Oslo å greier!

Hadde mange planer før vi kom, men lite som ble som jeg hadde tenkt. Det har sprengkulden og en halvsyk snuppe satt en stopper for.
Ikke mye kos å gå rundt i byen når nesa fryser til is!


Men vi har da fått gjort litt, i dag trilla vi tur og stakk innom Hard Rock Cafe, egentlig bare for å låne doen, men poden fallt pladask for en T-skjorte der som han bare måtte få :)
Så var vi innom Norli Bokhandel, ble et par sybøker på meg og en gravemaskinbok på poden.
Nå er det hotellromslaffing som pågår frem til Mannen kommer tilbake, da tror jeg det blir pakking og så setter vi nesa nordover for en økt med nattekjøring..
Men vi har kosa oss massemasse, selvom det kreves litt for å få dagen til å gå på et hotellrom :)


1 kommentar:

  1. Ja, de va nå som svarte me de, før ei kulde så skolde kåme:-O Går nå knapt and å gå utfør dør. I allefall før oss Sunnmøringa så e vande te mildvæir hæile åre..Han hadde fonne sej ei bra tøffe sjorte;-) Å go bedring te lisje mora<3 Go tur heim, å KJØR FORSIKTI!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails